FAMILY :D

ooowhhh^^..

ASSALAMUALAIKUM...
HELLO THERE >.<''

kawan?? ada mcm2 jenis kawan kan..ada kawan baik, kawan biasa and kawan musuh..hehe =,=..
korang mesti ada kawan yang datang dari pelbagai kaum kann?? kalau korang kata korang x berkawan dgn kaum lain bermakna korang niee pembohong laa noh^^..haha^^..
aq ada mcm2 jenis kawan..kawan2 aq niee memiliki pelbagai jenis perangai..haha^^..yang kuat merajok,yang cepat tacing,yang slalu happy and mcm2 lagi^^...perangai2 mereka niee la yang membuatkan aq seronok berkawan dgn mereka^^...haha^^...


berkawan tuu biarlah beribu and berkasih tuu biarlah
SATU..jika kita berkasih tuu beribu maka..hmmmmm..rosak laa sesebuah percintaan tuu..and satu lagi yang saia nak ckp (lari tajuk sikit)..
bagi org yang dah ada kapel tidak kira lelaki or perempuan jgn laa kita menduakan cinta couple2 kita..kesian kat mereka..kawan saia penah mengalamai penderitaan daripada couple diaa..couple dia menduakan cintanya..kesian saia tgk kawan saia tuu :'(..


satu lagi saia nak ckp(
lari tajuk lagi laa yew^^) if kita benar2 sayangkan sesorang tuu..cepat2 laa kita luahkan perasaan kita kepadanya kerana nnty jika hati dia telah diragut oleh org lain..kita akan menyesal..mcm saia..saia takut mahu mengaku yang saia cintakan seseorang tuu...whoooaaa^^..(siyes poyo gila aku nie)..
itu saja yang saia nak cakap hari niee..hehe..daaaa^^..

0 000 comment: